Klacht Electrospeciaalzaak Passe: Een spontaan gebarsten tv-scherm

Klachtnummer
# 253852
Gebruiker
Nicown
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een spontaan gebarsten tv-scherm van het merk Sony smart tv. Ongeveer 2 maanden na aankoop van de tv, heeft de tv ineens een barst in het scherm. Gelijk contact opgenomen met de winkel. Winkel zegt zonder ook maar een foto te zien: Dit soort schade wordt nooit vergoed. 2 januari is deze klacht gemeld bij de winkel. tot op heden nog steeds geen oplossing. (na twee aangetekende brieven te hebben gestuurd)

Gewenste oplossing

ik wil onomstotelijke bewijzen zien van de winkel en deze schriftelijk ontvangen,
Hiervoor heeft de winkel al meer dan 4 weken de tijd voor gehad. De winkel verzuimd om te bemiddelen of enige bewijzen schriftelijk op te sturen. Nu behoud ik het recht om de koopovereenkomst te ontbinden. De gehele koopsom moet aan mij terugbetaald worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Electrospeciaalzaak Passe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Electrospeciaalzaak Passe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen