Klacht Electroweb.nl: Wel betaald, niks ontvangen

Klachtnummer
# 97283
Gebruiker
M. Janssen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 januari een product besteld op electroweb.nl
28 januari Geld overgemaakt met iDEAL, via Multisafepay
4 februari Bericht ontvangen van Multisafepay dat de betaling goed is verlopen
Bankrekening gecontroleerd: inderdaad, het bedrag is afgeschreven naar Multisafepay

Inmiddels 14 werkdagen verstreken:

Nooit iets gehoord van het bedrijf, niks. Ook geen enkele reacties op mijn mails (waar blijft mijn product), of telefoontjes (om 16u, 17u en 18u zoals vermeld op hun website staat tussen 16 en 20u bereikbaar,, én zelfs daarbuiten, omdat ik de "geen gehoor toon" meer dan spuugzat was, om 12u - 13u en 15u.)

Nooit iets gehoord van Multisafepay in de vorm van een reactie op mijn e-mails: is de betaling inderdaad gelukt? Want ik heb ondertussen nog geen product ontvangen?


Nu heb ik een betaling gedaan welke ik niet meer kan terugvorderen en ik heb géén product. Ik zou graag zien dat het bedrijf contact met mij opneemt.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug. Het product hoef ik niet meer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Electroweb.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Electroweb.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen