Wij vinden dat Electroworld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Electroworld : Tv van €2000,- binnen 5 jaar kapot
Details
Klacht
Ik heb 5 jaar geleden een Samsung UE55KS8000L gekocht twv €2000,-Nu heb ik 5 weken geleden een monteur erbij gehad en die heeft hem meegenomen ivm groene strepen. 4 weken gewacht wat ermee aan de hand was. Blijkt scherm kapot te zijn. Nu kwam de verkoper met het voorstel, laten repareren twv €728,- of ik moet €1000,- betalen voor een nieuw vergelijkbaar toestel. Omdat de fabrieksgarantie niet meer geld is er nog de wettelijke garantie. Hier wil de verkoper niet aan mee werken. Ik krijg te horen van de verkoper, het is heel vervelend maar wij kunnen niet meer doen. Ik verwacht van een toestel van €2000,- dat die langer mee gaat dan 5 jaar. Ik kom er met de verkoper niet uit.
Gewenste oplossing
Ik heb recht op kosteloos herstel of vervangt toestel. Staat in de wet, verkoper wil hier niet aan meewerken.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.