Klacht Electroworld Tummers: Extra kosten voor het inbouwen van een onjuist ingemeten en geadviseerde wasemkap

goutm

Onlangs hebben we bij Electroworld Tummers voor 2900 euro diverse apparatuur aangeschaft.
Er werd ons een wasemkap geadviseerd met de aansluiting van de pijp aan de linkerzijde. Een van de medewerkers is deze in komen meten. We hebben hem ook nog laten zien dat de pijp aan de linkerzijde zat.
Een dag nadat de apparatuur geleverd werd, hebben we de verpakking geopend.
Tot onze verbazing bleek de pijp aan de rechterzijde te zitten.
We hebben direct gebeld met Tummers.
Deze is op zoek gegaan naar een andere wasemkap met de pijp aan de linkerzijde echter deze werd niet gevonden.
We konden wel de wasemkap retourneren, maar de oude was al afgevoerd toen de nieuwe geleverd werd. Deze weer inbouwen was dus geen optie.
Ondertussen zaten we al 2 weken zonder wasemkap met als gevolg een vochtige keuken.
Na meerdere telefoongesprekken, bezoeken en e-mails heeft Tummers geadviseerd om een externe monteur de afzuigkap in te laten bouwen op onze kosten. Dit heeft ons 153,85 euro gekost.

Vergoeding van de extra gemaakte kosten (153,85 euro) voor het inbouwen van de wasemkap.

Wij vinden dat Electroworld Tummers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Electroworld Tummers?