Klacht Electroworld Tummers: Geen garantie

Klachtnummer
# 458350
Gebruiker
DMH van Roij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

EP Tummers geeft na de fabrieksgarantie geen garantie als winkelier op een tv van 2800 euro

De oplossing

Defect geluid schade van 153 zelf moeten betalen. Rekening dient onder garantie van winkelier te vallen. 1e keer is ruim 1 maand na de verlopen fabrieksgarantie het geluidsprobleem al gemeld en toen opgelost met een tv reset. EP Tummers berekent eigen bijdrage klant in de reparatie vanaf het moment dat de reparatie vele maanden later is uitgevoerd door Samsung. 2 voorbeeldbrieven van de consumentenbond waar hun plicht als winkelier staat worden van tafel geveegd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Electroworld Tummers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Electroworld Tummers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen