Wij vinden dat Electroworld Tummers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Electroworld Tummers: Nieuwe laptop voor de vierde maal stuk.
Details
De klacht
We hebben 22-08-2013 een nieuwe Sony laptop gekocht, maar deze is nu al voor de vierde maal opgestuurd naar Sony. maar wij willen nu ons geld terug, we hebben misschien een week gebruik kunnen maken van de laptop de rest van de tijd lag hij bij Sony. Als we komen zeggen ze we wachten op bericht van Sony, maar wij hebben niks met Sony te maken maar met Tummers Electroworld. Maar deze verschuilen zich achter Sony. We willen ook geen nieuwe laptop van Tummers omdat we geen zin hebben in een bedrijf dat zo omgaat met zijn klanten. We willen ergens anders een nieuwe laptop kunnen kopen, waar ze wel service bieden, bijvoorbeeld een echte computerzaak met een eigen service dienst.De oplossing
geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.