Klacht Electroworld Tummers: Nieuwe laptop voor de vierde maal stuk.

Klachtnummer
# 43595
Gebruiker
Rinskeheeren
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben 22-08-2013 een nieuwe Sony laptop gekocht, maar deze is nu al voor de vierde maal opgestuurd naar Sony. maar wij willen nu ons geld terug, we hebben misschien een week gebruik kunnen maken van de laptop de rest van de tijd lag hij bij Sony. Als we komen zeggen ze we wachten op bericht van Sony, maar wij hebben niks met Sony te maken maar met Tummers Electroworld. Maar deze verschuilen zich achter Sony. We willen ook geen nieuwe laptop van Tummers omdat we geen zin hebben in een bedrijf dat zo omgaat met zijn klanten. We willen ergens anders een nieuwe laptop kunnen kopen, waar ze wel service bieden, bijvoorbeeld een echte computerzaak met een eigen service dienst.

De oplossing

geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Electroworld Tummers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Electroworld Tummers?