Klacht Elegance.nl: Aanbieding fout gelopen; afhandeling daarvan slecht

Bob

Enige tijd geleden zag ik in de Elegance (hij was toen net de vorige dag uitgekomen) een aanbieding voor 6 edities en je kreeg dan een tas gratis (Claudio Ferrici). Mooi blad, mooie tas, goede aanbieding, dus meteen gereageerd en betaald. Mooi cadeau voor mijn vrouw.
Ik heb nog gebeld dat ik het huidige nummer niet wilde,maar het volgende, en men zei mij dat dat sowieso het geval was en alles correct was geregistreerd.
Toen was het een paar maanden stil, tot ik vandaag begreep dat de nieuwe editie al in de winkel lag. Dus vanochtend even gebeld en ik kreeg te horen dat de aanbieding vrijwel meteen 'uitverkocht' was, het had blijkbaar storm gelopen, en ik behoorde niet bij de gelukkigen.
Wat mij enorm stoort is dat men dit al twee maanden wist en niets heeft laten weten. Als ik niet gebeld had, had ik gewoon een nummer gekregen en verder niets!
Een abonnement zonder cadeau, ook nog eens tegen een hogere prijs. De dame aan de telefoon heeft dat bevestigd.

Ik vind dat Elegance er alles aan moet doen om de beloofde aanbieding te leveren. Er is me wel een vervangend cadeau aangeboden ('Dure' creme, portemonneetje, ...) maar dat staat in geen verhouding tot die tas en is dus niet acceptabel.
Overigens is me wel beloofd het geld terug te storten maar er werd meteen bij gezegd dat dat minstens een maand zou duren. Nog meer in de gaten houden.
Zowel mijn vrouw als ik zijn zo teleurgesteld in Elegance, met name het totale gebrek aan communicatie, dat hadden we niet verwacht van zo'n organisatie. Ik hoop op een hartverwarmende reactie.

Elegance.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Bob
    Niet van Elegance gehoord. Weer een teleurstelling ....

Bob

Ook een klacht indienen over Elegance.nl?