Opgelost door Elegance.nl: factuur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 103838
Gebruiker
bertje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

bedrijf is niet te bereiken via email/telefoon krijg van hun ook geen email wel een factuur in de bus of je wil betalen wil wel graag weten waar ik voor betaal en onder welke voorwaarden

De oplossing

ik verwacht niks en wil er ook niks meer mee temaaken hebben

2 reacties

  1. Auteur
    Elegance.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vunderink,Bedankt voor uw bericht.
    Wij zijn op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar via telefoonnummer :08507325698
    Alle e-mails die wij binnen krijgen worden binnen 48 uur in behandeling genomen.
    U heeft in uw mail aangegeven dat u de email met uw inloggegevens niet heeft ontvangen, naar aanleiding daarvan hebben wij besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz
  2. Auteur
    bertje
    Datum
    netjes opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bertje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Elegance.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen