Opgelost door Elegance.nl: Retourzending onmogelijk! Maar wel voor verzending betaald...

Miffy

Vanaf eind maart tot nu toe heb ik voor meer dan 5000 Euro kleding gekocht en betaald! Slechts 1 keer eerder heb ik iets retour gestuurd hetgeen niets uit moeten maken want bij Elegance betaal je voor verzending! Een maand geleden wilde ik 2 artikelen retour sturen, maar bij het steunpunt AH werd me verteld dat het antwoordnummer niet (meer) bestond! Ik heb een e-mail gestuurd en kreeg dagen later te horen, dat het bij andere klanten ook was gebeurd maar nu was het probleem opgelost.Ik ben inmiddels 1 maand verder, ben 7 x naar 3 verschillende steunposten geweest (Elegance schreef dat ik dat moest doen, want er was niets aan de hand) en nog ben ik het pakketje niet kwijt. Ik heb foto's gemaakt van het scherm dat het antwoordnummer niet bestaat, heb Klarna ge-emaild, want ja, ik moet de facturen gaan betalen. Die hebben de facturen op een latere datum gezet, maar Elegance blijft volhouden dat hun antwoordnummer bestaat. Dus ik lieg! Zo'n gewaardeerde klant ben ik!

Retourzending moet mogelijk zijn en bedragen van Klarna af! Nu willen ze dat ik zelf voor retourzending ga betalen, terwijl ik al heb betaald voor verzending. Ze beloven terug te betalen, maar dat vertrouw ik niet, immers mijn klacht wordt ook niet serieus genomen: er is niets aan de hand, het werkt gewoon!

Elegance.nl
    Geachte Mevrouw Wolters
    We betreuren dit ongemak. Het was zeker niet onze bedoeling om u als nieuwe goede klant te beledigen. We zijn ervan overtuigd dat het probleem met de Nederlandse post binnen de 14 dagen zal geregeld zijn.
    Om onnodige herinneringen te vermijden hebben we het bedrag van uw klantenkonto gekrediteerd.
    Met vriendelijke groeten
    Elegance
    Miffy
    Vorige week van Klarna (partij die facturen voor Elegance int) bericht dat er een dispuut is tussen Elegance en mij. IK moest bewijzen dat IK juist was. De dag ervoor heb ik voor de 8-9e keer (ik weet het niet meer) geprobeerd het pakketje te versturen en HET LUKTE: het verzendbewijs verstuurd plus printscreen v/h antwoord dat zij op deze pagina hadden gegeven. Daarna niets meer gehoord, dus: wat is nu de status? Ben ik eindelijk van ze verlost?
    Miffy
    Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar het probleem is opgelost. Elegance heeft mooie producten, maar de klantvriendelijkheid kan echt stukken beter. Vooral op het gebied van eerlijkheid schort er nogal wat.

Miffy

Ook een klacht indienen over Elegance.nl?