Klacht Eleganza: Slechte service eleganza

Klachtnummer
# 468686
Gebruiker
Mustafa Kirazoglu
Datum
0 reacties

Details

De klacht

16 juni koop ik een valentino sneaker bij eleganza, vervolgens binnen 1,5 week zaten de zeikanten al helemaal open gescheurd terwijl ik ze netjes heb gedragen, ze zouden na reparatie opgestuurd worden en mij werd er verteld dat de schoen binnen 1 week max 2 weken gerepareerd zou worden. Vervolgens zit ik al 5 weken er boven, ze kunnen mij zogenaamd niet goed helpen omdat het valentino de fout is en dat hun over de beslissing gaan terwijl eleganza een koopovereenkomst heeft met valentino, eleganza was aansprakelijk daarvoor maar gaf de schuld zoals altijd bij valentino.

De oplossing

Nieuwe schoen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eleganza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eleganza?