Klacht Elektricien de Brink: Bedrijf weigert factuur te leveren voor gedane en betaalde werkzaamheden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 605672
Gebruiker
SH
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Er was sluiting in de meterkast van mijn winkel en was blij dat dezelfde dag nog iemand kwam om mij te helpen.
Na de werkzaamheden was het probleem opgelost en moest ik ruim €1500,- pinnen. Ik werd afgeleid door klanten en heb niet eerst om de factuur gevraagd; toen ik gepind had zei hij dat de factuur de volgende dag opgestuurd zou worden. Ik heb nooit de factuur ontvangen. Een email adres hebben ze niet; ik heb ze nog twee keer telefoinisch gesproken, steeds belofte dat de factuur opgestuurd zou worden. Sindsdien wordt de telefoon niet meer opgenomen.

Gewenste oplossing

Ik wil direct de factuur ontvangen mèt vermelding dat oorzaak sluiting slijtage stoppenkast is.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elektricien de Brink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Elektricien de Brink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen