Klacht Elektricien de Brink: Onterechte kosten in rekening brengen

Klachtnummer
# 609725
Gebruiker
C.A.A.S
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Er is een elektricien langs geweest van elektricien de brink, deze meneer moest voor mij een inductieoven aansluiten op de wandcontactdoos.
Na dat de monteur in 10 minuten had gekeken naar de wandcontactdoos-perilex had hij gezien dat het een fase 1 was het en geen fase 2 of 3.
Hij heeft zijn werk uitgevoerd, echter heeft de monteur annuleringenkosten in rekening gebracht van €150 omdat de groepen niet sterkstroom was. In totaal bedraagt zijn bedrag €320,65

Ik vindt dit heel vreemd, heb betrokkenen ook aangezegd via telefoon dat hij zijn werk gedaan heeft en ik ook niet begrijp waarom er annuleringskosten zijn. Dit kan de betrokkenen en ook niet goed beargumenteren.
Ze nemen niet op hebben ook het geld niet terug gestort.

Gewenste oplossing

Indien mogelijk zou ik graag mijn bedrag van €150 terug willen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elektricien de Brink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Elektricien de Brink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen