Klacht Elektricien de Brink: Te hoge kostprijs

Klachtnummer
# 608810
Gebruiker
GroenePlant
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 639,49 euro moeten betalen voor een 'bypass'. De medewerker VOORAF de kostprijs gevraagd echter deze gaf aan dat dit pas na reparatie bekend zou zijn. Ik heb willen vertrouwen op de vriendelijke medewerker echter dit is NIET in verhouding tot dat wat is aangegaan. Meerdere keren is gevraagd om de beloofde nota per email maar ook dit is niet aangegaan. de medewerker heb ik helaas ter plekke moeten betalen...

Gewenste oplossing

Een teruggave van de factuurprijs

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elektricien de Brink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Elektricien de Brink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen