Klacht Elektricien de Brink: Te veel geld voor een probleem dat niet is opgelost en dat simpel op te lossen was gewees.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 608709
Gebruiker
Mirjam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Elektricien kwam omdat licht in badkamer het niet meer deed en idem licht en verwarming van badkamerspiegel. Gecheckt of de groepenkast kapot was, idem de lichtschakelaar en bedrading spiegel. Kon niets vinden. Het was weekend, ik moest € 614 betalen, zonder dat het probleem opgelost was. Zou nota via mail ontvangen. Niet gekregen. Ondertussen is probleem opgelost: schakelaar was kapot. Ik heb Brink gebeld, nadat ik zei " jullie zijn zaterdag bij ons geweest..." werd de verbinding verbroken. Daarna namen ze niet meer op

Gewenste oplossing

Te veel betaald geld terug en mij een nota mailen zoals beloofd door de elektricien.
Geboden oplossing
Geen oplossing. Als ik bel, wordt na 1 zin van mij de verbinding verbroken, op bovenstaande klacht geen reactie ontvangen. Onfatsoenlijke klantenservice!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elektricien de Brink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Elektricien de Brink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen