Klacht Elektricien de Brink: Torenhoge rekening voor weinig werk zonder klantvriendelijkheid.

Klachtnummer
# 612191
Gebruiker
Teleurgesteldeconsument
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zonder prijsopgave een rekening voor mijn voeten gekregen van een kleine €900. Degene aan de telefoon had mij gezegd dat er niet zomaar grote bedragen zouden komen, mits er een prijsopgave overlegd zou worden. Met een diagnose van 349€ en het vervangen van de aardlekschakelaar (twv 279€), gaat de €-teller wel erg snel. Zonder dat het besproken is.

Paar keer teruggebeld voor verklaring en het bespreken van mijn klacht, maar zodra iets “negatiefs” besproken wordt, hangen ze de telefoon op.
Echt schandalig.

Dit is gewoon geld verdienen over de rug van anderen.

Gewenste oplossing

Het bedrijf hoort normale prijzen te bespreken en te rekenen. Als dit anders is dan hoort men dit te bespreken voordat ze aan het werk gaan.

Ik verwacht een gedeelte van het bedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elektricien de Brink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Elektricien de Brink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen