Klacht Elektricien de Brink: Veel te veel geld gerekend voor vervangen aardlekschakelaar; geen factuur

Klachtnummer
# 611158
Gebruiker
Gedupeerde#117
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 17 juni bleek onze aardlekschakelaar stuk te zijn. De Brink heeft iemand langsgestuurd om dit te verhelpen. In eerste instantie gaf de monteur aan dat dit ongeveer 300 euro zou kosten, plus spoedtarief (het was vrijdagavond). Toen hij klaar was maakte hij een factuur op met de hand, die opliep tot ruim 1600 euro. Het ging allemaal heel snel, maar hij zou de factuur per mail toesturen. We hebben deze nooit ontvangen. Toen we belden om dit na te vragen werd de telefoon opgehangen, waarna het bedrijf niet meer bereikbaar was.

Gewenste oplossing

Om te beginnen de factuur alsnog opsturen. Als de bedragen niet kloppen het teveel betaalde terugstoren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elektricien de Brink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Elektricien de Brink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen