Klacht Elektricien de Brink: Zeer hoge onverwachte kosten

Klachtnummer
# 610210
Gebruiker
Freekmijnkat52#
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Voor een spoed klus op een zaterdagavond moest ik €916,-! betalen.
Hij was nog geen uurtjes bezig en hij heeft een aardlekschakelaar vervangen.
Moest ook direct betalen, contant of per pin.
Voordat ze kwamen heb ik naar de kosten gevraagd. Zij gaven aan €35 voorrij kosten plus het werk van de elektricien.
Dat er nog 50% avond toeslag, 50% zaterdag toeslag bijkwam was niet vermeld. En dit alles exclusief BTW.
Voor de aardlekschakelaar vroegen ze ook een groot bedrag van €350,- ook exclusief BTW. Factuur zou ik via mail krijgen, maar door heen ik moei ontvangen.
Maandag gebeld om uitleg waarom ze alle extra kosten niet van te voren melden.
Ik werd gelijk op wacht gezet, daarna terug gebeld maar werd er opgehangen.
Daarna nog een paar keer geprobeerd maar ze namen niet meer op.

Gewenste oplossing

Graag zou ik de factuur willen ontvangen en ook de aardlekschakelaar teruggeven en het geld daarvan terug krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elektricien de Brink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Elektricien de Brink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen