Klacht Elektrischesigaretshop: Aangeschaft product.

Hallo,

Ik heb 2 week terug een electrische sigaret besteld, Vrijdag kwam het binnen en maandag was hij helaas defect heb de telefoon nummer op het website 3 keer gebeld werd niet opgenomen. Heb 2 mailtjes verstuurd kreeg ik helaas ook geen reactie op.
Ik heb er €102,00 voor betaald en vind het wel erg dat ik voor dat prijs zo'n service krijg.

Musa Catal.

Mijn geld terug of nieuwe.

Mza
    Hoi,Na mijn klacht heb ik nog wel 10 x gebeld en veel mails toe gestuurd, ook geen reactie op. Later op de dag zag ik opeens dat de telefoon nummer op de website verdwenen was wil graag mijn geld terug.
    Elektrischesigaretshop
    Wij hebben helaas nooit een e-mail van u mogen ontvangen. De Joyetech eVic heeft 6 maanden fabrieksgarantie. U kunt deze dus ten alle tijden binnen de 6 maanden aan ons retourneren. Na ontvangst sturen wij deze op naar de EU distributeur en zei zullen deze controleren op defecten en vervolgens repareren of het product geheel vervangen voor een nieuwe starterskit. Dit proces neemt ongeveer 5 werkdagen in beslag . Wij horen graag van u . Met vriendelijke groet, Jasmijn
    Elektrischesigaretshop
    Prima, U mag het product in orginele vorm retourneren aan : ELEKTRISCHESIGARETSHOP
    Industrieweg 21
    6651KR DRUTENNa ontvangst zullen wij binnen 14 dagen overgaan tot het crediteren van het aankoopbedrag van de Joyetech eVic.Met vriendelijke groet,Jasmijn
    Mza
    Hallo,Ik kan genoeg Printscreens maken en foto's daarvan versturen dat ik wel mails heb verstuurd. Stel die zagen jullie niet en mijn telefoontjes op het aangegeven nummer op de site en daarna was de nummer weer weg.
    ik neem aan dat dit jullie mail adres is, eerder kreeg ik wel reactie op dit mail adres: klantenservice@elektrischesigaretshop.nl
    ik heb graag dat ik mijn geld terug krijg en dit naar jullie retour stuur.
    Mza
    Bedankt, stuur het zsm op.
    Mza
    Uiteindelijk geholpen, heb het pakketje terug gestuurd, nu afwachten op mijn geld als ik het terug krijg krijgen ze zeker weer een goede beoordeling. maar nu niet.

Mza

Ook een klacht indienen over Elektrischesigaretshop?