Klacht Elektro Intern: Voelt als oplichting

Klachtnummer
# 605625
Gebruiker
Bibi
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb iemand thuis gehad die een offerte zou maken over de electra die aangepast moest worden. Hij wilde dat ik tekende voor €1200,00 zonder dat hij iets gespecificeerd had. Ik zei dat ik niets zou tekenen voordat ik een duidelijke offerte zou hebben. Hij irriteerde zich en ik moest hem ongeveer €36,00 voorrijdkosten betalen. De offerte zou opgestuurd worden. Nooit meer iets gehoord. Het bedrijf gebeld en ik zou terug gebeld worden door de klachtenservice. U raad het vast al. Nooit meer iets gehoord. Het voelt als oplichterij.

Gewenste oplossing

Mijn voorrijdkosten terug betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elektro Intern hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Elektro Intern?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen