Wij vinden dat Elektro Intern hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Elektro Intern: Voelt als oplichting
Details
Klacht
Ik heb iemand thuis gehad die een offerte zou maken over de electra die aangepast moest worden. Hij wilde dat ik tekende voor €1200,00 zonder dat hij iets gespecificeerd had. Ik zei dat ik niets zou tekenen voordat ik een duidelijke offerte zou hebben. Hij irriteerde zich en ik moest hem ongeveer €36,00 voorrijdkosten betalen. De offerte zou opgestuurd worden. Nooit meer iets gehoord. Het bedrijf gebeld en ik zou terug gebeld worden door de klachtenservice. U raad het vast al. Nooit meer iets gehoord. Het voelt als oplichterij.Gewenste oplossing
Mijn voorrijdkosten terug betalen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.