Klacht Elektro Witgoed Outlet.nl: Koelkast die na levering al problemen had. Slechte service. bedrijf reageert niet meer

Beste heer/mevrouw,

Ik heb al verschillende keren contact met hun geprobeerd te nemen, Heb een jaar geleden een koelkast besteld en de dag erop begon de koelkast aparte maar luide geluiden maken. Heb daar meerdere keren een melding over gedaan. bij het begin reageerde ze en vertelde ze dat ik de koelkast 24 uur uit moest zetten, heb ik gedaan en het werkt nog steeds niet. Heb verschillende keren e-mails verstuurd waar ze niet op reageren. Ik heb de koelkast nou al een jaar. De koelkast maakt hele gekke geluiden vanaf dag 1 al (koelkast zit in de woonkamer). Ik heb afgelopen 8 maanden verschillende video's opgestuurd van de koelkast die aparte geluiden maakt. En meerdere mails opgestuurd maar ze reageren niet meer. Ik heb hier aardig wat voor betaald en verwacht niet alleen dat die geen aparte geluiden maakt,maar alles blijft contant smelten dus kan daar ook niks in doen.

Een vervangende product, Reactie op onze mails.
Niks gehoord van elektro witgoed outlet. Ik hou ermee op want dit heeft geen enkel nut. elektro witgoed outlet apeldoorn heeft op geen enkel manier contact opgenomen.

Omarwberg
    Nog niks gehoord, erg jammer dat er niks aan gedaan word.
    Omarwberg
    En we zijn weer een paar weken verder, en nog steeds niks gehoord van elktro witgoed outlet apeldoorn.
    Omarwberg
    Tijd vliegt voorbij maar nog steeds niks gehoord van elektro witgoed outlet in apeldoorn. Erg jammer dit

Ook een klacht indienen over Elektro Witgoed Outlet.nl?