Klacht Elektroloeters.be: Geen geld teruggave na verkeerde levering, wachtende op retour.

Klachtnummer
# 369058
Gebruiker
NovenNie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Buiten de andere goede geleverde apparatuur;
wacht men nog op een retour van een verkeerd geleverde oven, waardoor ik mijn geld niet terug krijg, voordat zij deze ontvangen hebben. Wat al maanden duurt.
Ergens is er bij hun transporteur niet goed gegaan, maar dat wil niet zeggen dat ik hierop zou moeten wachten om terug betaald te mogen worden.

Gewenste oplossing

Graag het geld waar ik recht op heb zsm overmaken op mijn rekening, ongeacht retour van de oven, welke bij het bedrijf niet goed is gegaan. Mag je niet de klant zijn probleem van maken en zeker geen geld achterhouden.

1 reactie

  1. Auteur
    Elektroloeters.be
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Het bedrag werd teruggestort op 09/05/19.

Ook een klacht indienen over Elektroloeters.be?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen