Klacht Elektrolux nederland: Garantie termijn verlopen i.v.m. feestdagen

Klachtnummer
# 304580
Gebruiker
isaakvdmeer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Garantie termijn verlopen i.v.m. feestdagen

Op de laatste dag van mijn garantie krijg ik een probleem met mijn oven.
Eerst springt er de aardlek schakelaar eruit maar nog niet wetende dat dit door de oven kwam. Twee dagen nadien wil ik opnieuw de oven gebruiken en merk ik dat de hete lucht stand niet op temperatuur komt. Vervolgens probeer ik dan maar om boven en onder warmte te gebruiken met als gevolg dat alles vol rook komt te staan. Ik heb toen gelijk gemaild naar de winkel waar ik het apparaat gekocht had en kreeg van hun het nummer van Elektrolux. Toen ik daar naar belde kreeg ik te horen uw garantie is verlopen omdat, ik niet de mogelijkheid had eerder te bellen. Dit was mede het geval dat pinksteren ertussen viel en hun niet bereikbaar waren. Met als gevolg dat de klacht pas na vermelding in gaat.
Ik heb gelijk s'avonds gemaild naar het bedrijf waar de aankoop is gedaan en pas de volgende dag reactie terug ontvangen. Ook staat er geen merknaam op van de leverancier zodat ik niet gelijk weet waar ik anders had moeten reageren.

Gewenste oplossing

Dat het product nog onder de garantie valt omdat, door de feestdagen niet eerder gemeld kon worden dat er iets mis was.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elektrolux nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Elektrolux nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen