Wij vinden dat Elektrolux nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Elektrolux nederland: geen werkende helpdesk, geen beloofde retour melding, verschuiling achter procedures.
Details
Klacht
1. helpdesk praktisch onbereikbaar. keuze menu's kloppen nieten medewerkers niet bereid tot helpen client. (alle keuzes in het menu
op verzoek doorlopen en nergens gehoor.
2. wachttijd: u bent beller nummer "1" gedurende 1 volledig UUR aangehoord.
3. inmiddels 2 x ticketnummer (electronisch aangemaakt bij Electrolux) omtrent
zelfde probleem (eerste gemeld op 15/12/2022)
niemand kan deze bekijken ??
4. na veel tijd/moeite contact met fijne medewerker die alles zou doorzetten
binnen 2 dagen wordt er contact opgenomen. Helaas dus niet !
5. na veel tijd/moeite via verkeerd keuze menu (in opdracht van helpdesk) medewerker gesproken die mij doorgezet heeft naar service afd.
6. geen goede response van service afd. medewerkster.
gegevens welke Electrolux allang heeft , waarom moet je anders je apparaat voor administreren ?? moeten weer opgestuurd gaan worden
(lastig als je via IDEAL, Bol.com hebt betaald)
Tevens na opmerkingen van mij hierover heeft service medewerkster de verbinding verbroken !
7. geen antwoord op mijn simpele vraag, vallen assessoires van stofzuigers ook onder garantie ? gekregen. Geen contact meer.
Gewenste oplossing
Antwoord op mijn vraag.gegevens gebruiken die al lang zijn doorgegeven d.m.v. b.v. gebruik te maken
van de "verplichte"" registratie
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.