Klacht Elektrolux nederland: Herbeoordeling van probleem vaatwasser en teniet doen van onredelijk hoge nota.

Klachtnummer
# 282572
Gebruiker
celien
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Vaatwasser van Elektrolux. Gekocht bij Ikea. Datum: 2-5-2014.

Inmiddels is er elk jaar een monteur geweest.
Probleem De POMP werkt niet.
De monteur is in oktober 2017 geweest.

Zijn conclusie: de POMP stopt, door lekkage. Eigen schuld, dus een nota.van 114 euro + dat reparatie niet mogelijk is.

Uitleg monteur: Het probleem is ontstaan door eigen toedoen.
Een zoutkorrel heeft te lang naast het zouttoevoer punt gelegen. Die zoutkorrel zou het plastic rondom het toevoerpunt hebben aangetast. Dat zorgt voor lekkage. Er komt water op de opvalbak onder de vaatwasser en de sensor stuurt een seintje naar de pomp. De vaarwasser stopt. Kapot.

Ik maak bezwaar op de volgende punten:.

1. Er is niets te zien. Geen enkele aantasting. Ook niet met een vergrootglas.

2. Geen reparatie mogelijk is geen optie.

3. Een nota van 114 euro is onverkwikkelijk na afschuwelijke eenzijdige conclusie.

4. Ik vind het een ondeugdelijke vaatwasser, als er zo eenvoudig een lekkage ontstaat.

5. Probleem wordt te makkelijk bij de klant neergelegd.

6. Garantie periode van 5 jaar, heeft geen betekenis . Ik heb al 2 x een nota van 114 euro moeten betalen.

Ik ben verontwaardigd.
Hoe is het mogelijk dat mijn 2 voorgaande vaatwassers deze problemen niet hadden, met hetzelfde gebruik.

De oplossing

Ik wil dat Elekrolux mij tegemoet op
- herbeoordeling probleem lekkage
- de nota is onredelijk hoog.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elektrolux nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Elektrolux nederland?