Klacht Elektrolux nederland: Koelkast defect

Castello

Heb in mei 2012 een AEG koelkast S73200CNWO met no-frost systeem aangeschaft.
Bij Expert te Tubbergen.
Heb ontzettend veel problemen gehad, te weten het geluid en het herrie maken van de motor.
Vorige week begon hij ineens te ratelen gelijk gebeld en daarna Electrolux de dame in kwestie zij dat we heb 2x 24 uur moesten ontdooien en daarna 24 uur zonder er iets in te zetten aandoen.
Hebben dit gedaan maar het probleem was niet verholpen. Hebben aan Expert in Tubbergen om een leen koelkast gevraagd maar dit koste ons dan 50 euro voor 3 dagen. Dit hebben we afgewezen.
Het kan toch niet zo zijn dat een koelkast met no-frost die je eigenlijk niet hoeft te ontdooien. Staat ook( nergens in de beschrijving) van net 3 jaar oud er de brui aangeeft.
Heb inmiddels een mail gekregen van Electrolux na twee weken dat ik een monteur kon krijgen. Maar heb al een nieuwe koelkast gekocht omdat ik daar niet op kon wachten. Waar moest ik anders met mijn spullen naar toe.

Zou graag een tegemoetkoming willen hebben van het bedrijf in de extra kosten die ik moest maken.

Wij vinden dat Elektrolux nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Elektrolux nederland?