Klacht Elektrolux nederland: Verkeerde diagnose en voorrijkosten

Klachtnummer
# 253745
Gebruiker
Hanna
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb problemen met mijn kookplaat. De kookplaat zijn kracht is afgenomen en maakt rare geluiden soms. Er word een reparateur gestuurd die een pannetje op de hoogste stand zet Turbo stand. 5 minuten en vervolgens ervan door gaat.

Nu heb ik een rekening van €105 puur aan voorrijkosten omdat de kookplaat volgens de monteur niks mankeert valt het niet onder de garantie.

Gewenste oplossing

Ik ben het niet eens met de service en de eind conclusie en de rekening van €105 aan voorrijkosten wat al niet klopt. Vervolgens word mij aangeboden een second opinie als reparateur ook op eigen kosten. De garantie datum vervalt 15 februari.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elektrolux nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Elektrolux nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen