Wij vinden dat Elektrolux nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Elektrolux nederland: verwachtingen gewekt.
Details
Klacht
N.a.v. een klacht wordt mij een cashback kaartje tw. 50 euro toegestuurd te besteden bij een volgende aankoop. Die aankoop heb ik gedaan en de kaart + een kopie van de aankoopnota opgestuurd. Helaas is de cashback afgewezen omdat ik de droger niet ter reparatie had aanmeld bij hen maar wel bij de Expert waar ik hem had gekocht. Als 2e reden werd opgegeven dat ik een andere droger had gekocht, dus geen AEG. Maar dat stond nergens op de cashback bon. Helaas heb ik vergeten om een kopie te maken van de cashback bon.
Ik vind dit heel kinderachtig en heb gevraagd waarom ik dan de cashback had gekregen. Daar kon de klantenservice mij geen antwoord op geven.
Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.
Gewenste oplossing
De cashback alsnog in behandeling nemen en toekennen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.