Klacht Eli domains B.V: Ten onrechte een factuur en op geen enkele wijze contact te krijgen.

Gebruiker1545557930

Ik had domeinnamen geregistreerd bij Eli domains B.V. Deze domeinnamen heb ik in juli dit jaar verhuisd naar een andere beheerder.
Nu krijg ik toch een factuur. Ik heb een mail gestuurd naar info@eli.nl. Daar krijg ik geen reactie op. Ik heb ook meerdere mails gestuurd binnen het account. Ook daar krijg ik geen reactie op. Ik heb ook een mail gestuurd naar de helpdesk. Deze krijg ik ondelivered terug. Het telefoonnummer is niet in gebruik. Ik krijg op geen enkele manier contact. Daarnaast wil ik mijn account graag opzeggen/verwijderen. Ook de dienst, welke ik al niet meer af neem, wil ik opzeggen. Ook hier zijn geen mogelijkheden voor binnen het account.
Omdat ik nu een aanmaning krijg met de deurwaarder als volgende stap, heb ik de factuur onder protest en onder voorbehoud betaald, om erger te voorkomen.

Ik wil de betaalde factuur terug ontvangen en mijn account verwijderd hebben.

Wij vinden dat Eli domains B.V hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eli domains B.V?