Klacht Eliza was here: Bestemming is anders dan op website

Db89

Wij hebben een accomodatie geboekt via Elizaashere. Een agriturismo in Umbrie, Italie. Op de website prachtige plaatjes, van het bijbehorende hotel 3 km verderop. De daadwerkelijke accomodatie is weliswaar ook mooi, maar enorm afgelegen en nauwelijks bereikbaar. Daarnaast heerst er een steekvliegen plaag waardoor relaxed aan het zwembad liggen geen optie is. We hebben hier 6 dagen geboekt met de intentie de omgeving te verkennen. Echter gezien de nauwelijks begaanbare weg besloten om hier niet weg te gaan als het niet hoeft. De voorlichting vanuit Eliza was hier onvoldoende.
We hebben contact opgenomen met Eliza en gevraagd of we een dag eerder weg kunnen en dan ook de prijs te betalen voor 5 dagen ipv 6. Eliza wil hier niets van weten omdat de voorwaarden niet geschonden zouden zijn. Door onvolledige informatie (alleen kms staan aangegeven ipv reistijden, je rijdt een uur over 12 km met een lage auto) en de onjuiste foto's zijn we ontevreden

We willen een dag eerder weg, om onze roadtrip te vervolgen en wat van italie te kunnen zien. We willen betalen voor vijf dagen ipv zes.

Eliza was here is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Eliza was here?