Klacht Eliza was here: Extra onverwachte kosten na boeking

Revers

Op 30/3 dachten we bij Eliza een complete reis geboekt te hebben.
Nu ik één week voor vertrek de reisbescheiden goed bekijk blijken we ter plaatse nog €50 voor een eindschoonmaak plus €50 per week voor elektriciteitsverbruik te moeten afrekenen.
Tijdens het boeken is dit niet helder gecommuniceerd. In de boekingsbevestiging is hierover niets terug te vinden. Ook blijkt dat als wij 3 dagen eerder geboekt hadden we de extra kosten niet hadden hoeven te betalen. Eliza zegt dat dit onderaan de boekingspagina vermeld wordt maar ik vraag mij af of dit op 30 maart ook al het geval was. Maar hoe bewijs je dat?
Ik vind de bedragen zoals genoemd in de prijstabel misleidend. De bijkomende kosten zijn niet afhankelijk van het gebruik en zijn altijd verplicht bij deze accommodatie. De door Eliza aangeboden tegemoetkoming van €30 vind ik een aanfluiting en tegelijkertijd een bevestiging van mijn gelijk.Het niet transparant zijn over een fors bedrag aan bijkomende kosten is niet correct.

In mindering brengen van de verborgen kosten voor elektriciteit en schoonmaak op de reissom. Ik kocht namelijk een totaalpakket.
Opname van deze kosten in de reissom zoals vermeld op de website lijkt me een goed idee om meer teleurgestelden te voorkomen.

Eliza was here is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Eliza was here?