Klacht Eliza was here: Geld terug ipv voucher

N. van den Broek

Eliza was here heeft mijn reis eenzijdig geannuleerd maar ik wil toch mijn geld terug ipv een voucher. Ik zit ook in een bijzondere situatie, vandaar. Als ik de alg voorwaarden overtreed weten ze mij ook te vinden.

Uitbetalen

Eliza was here
    Beste meneer van den Broek,

Dank u wel voor uw bericht op klachtenkompas.nl. Ik kan me erg goed voorstellen dat u onwijs teleurgesteld bent in de situatie.

Op dit moment hanteren wij enkel een voucherbeleid voor alle vakanties welke wij helaas hebben moeten annuleren.

Wij realiseren ons dat wij – onder normale omstandigheden- bij een annulering door ons als reisorganisatie uw gehele reissom moeten terugbetalen. De huidige situatie is echter zo uitzonderlijk dat wij ons op het standpunt stellen dat het gerechtvaardigd is om hiervan af te wijken. Hierin volgen wij de brancheorganisaties ANVR en SGR, die de corona-voucher in het leven hebben geroepen. Niet onbelangrijk, Eliza was here is zowel aangesloten bij ANVR en SGR waardoor de voucher ook gedekt is door de SGR en deze garant staat voor het volledige bedrag en de volledige geldigheidsperiode van deze voucher.

Met deze voucher kan er binnen één jaar na uitgifte een nieuwe vakantie geboekt worden. Het is belangrijk dat een nieuwe vakantie geboekt is binnen één jaar na uitgifte maar de vakantie hoeft niet voor die datum plaats te vinden. U bent helemaal vrij in het kiezen van de vertrekdatum en bestemming. Zo ligt er hoe dan ook nog een onvergetelijke vakantie op jullie te wachten.

Accepteert u deze voucher, maar wilt u uiteindelijk toch geen nieuwe reis boeken binnen het jaar, dan zullen wij de gehele waarde terug betalen. Deze betaling zal aan het eind van de SGR-dekkingstermijn van één jaar na de uitgifte van de voucher worden voldaan.

Wij hopen dat dit toch een passende oplossing is en hopen dan ook op uw begrip hiervoor.

Tina
    Customer Support
    Eliza was here

Ook een klacht indienen over Eliza was here?