Klacht Elkedagkoopjes.nl: niet nagekomen levertijd

Yvonne

Ik wacht nu al 3 maanden en nog steeds niet mijn bestelling binnen. krijg elke x verschillende mails dat ze de helft van t aankoopbedrag terug willen storten, dat retour niet mogelijk is, dat ik een tegoedbon krijg??
ik hoor al 6 weken dat mijn bestelling zich in de eindfase bevindt en dankjewel voor uw begrip. Ik vind dat je niet op je website moet vermelden dat levertijd 14 dagen is en daarna 4 maanden of langer?? laten wachten. dan moet je ook een annulering accepteren want ondertussen heb ik al iets anders gehaald. ik wil gewoon mijn geld terug, want als ik het retour stuur kan ik weet 5 maanden wachten of helemaal geen geld terug??

ik wil gewoon mijn geld terug, retour kosten mogen ze inhouden, want ik heb ondertussen al nieuwe producten gehaald en wil deze gewoon echt niet.

Elkedagkoopjes.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Elkedagkoopjes.nl?