Klacht Elkerliek Ziekenhuis: Ziek als gevolg van verkeerd bloedprikken

Frankgruyters

Ik slik al jaren Depakine zodat ik regelmatig bloed moet laten prikken. Drie maanden geleden ging ik weer naar de Pallisade in Gemert. Later kreeg ik een brief van het Elkerliek dat mijn bloed in een verkeerd buisje was gestopt en moest ik opnieuw bloed laten prikken. Weer naar de Pallisade en ook de tweede keer ging het verkeerd. Nooit een brief gehad, ik kwam er na enkele weken achter bij mijn bezoek aan de psychiater. Weer terug en bij mijn volgende bezoek bij de GGZ moest de psychiater weer bellen omdat de uitslag niet binnen was. Ik bleek een te hoge dosis te slikken. Gevolg: drie maanden misselijk, duizelig, verward, paniekaanvallen en een depressie. Omdat het vakantieperiode was kwam ik met mijn klachten telkens bij iemand anders terecht, ook bij de crisisdienst van de GGZ. Mijn klachten werden niet onderkend doordat de bloeduitslagen niet bekend waren. Ik heb de klachtencommissie van het Elkerliek gebeld en ik zou worden teruggebeld. Niets meer gehoord!

Ik wens door de klachtencommissie van het Elkerliekziekenhuis te worden teruggebeld. Ik wil dat zij mijn verhaal aanhoren en ik wil laten weten welke ontzettend nare gevolgen hun fout voor mijn gezondheid heeft gehad. Tot op de dag van vandaag smaakt het eten mij niet meer en val ik af. Ik kan niet bewijzen dat het daardoor komt maar ook mijn huisarts weet niet waarom ik geen eetlust meer heb. Ik wil excuses en een onderzoek.
Doordat ik zo weinig eet en heel veel lichaamsbeweging heb wordt ik vaak misselijk en beroerd. Daarnaast wil ik een schadevergoeding. Of dat reeël is weet ik niet maar ik wil serieus worden genomen.

Wij vinden dat Elkerliek Ziekenhuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Frankgruyters
    Het is nu vrijdagochtend 12.00 uur en ik heb nog niets vernomen van het Elkerliek Ziekenhuis.
    Frankgruyters
    Mijn telefoonnummer is 06 817 156 49.
    Mocht ik na 15.00 uur niets hebben gehoord schakel ik Radar en de Consumentenbond in
    Frankgruyters
    Mevrouw Smulders van Clientenbelangen Elkerliek heeft telefonisch contact met mij opgenomen. Zij vroeg mij wat ik nu precies wilde van het Elkerliek Ziekenhuis. Dat had ik al op Klachtenkompas vermeld. Zij beloofde uit te zoeken wat er is misgegaan in het laboratorium en zou mij terugbellen. Een week later heeft ze mij gebeld maar ze kreeg mijn voicemail. Daarop heb ik haar teruggebeld, maar zij had toen geen tijd en beloofde mij op dinsdag 4 oktober tussen 13.00 en 16.00 terug te bellen.
    Frankgruyters
    Zij belde om 16.15 toen was ik dus niet meer bereikbaar. Ik zit nu nog te wachten. Op woensdag 25-09-2016 is een aangetekende brief ontvangen door de directie van het Elkerliek Ziekenhuis met daarin mijn klacht. Niets meer van vernomen!

Ook een klacht indienen over Elkerliek Ziekenhuis?