Elle-Voudrait is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Klacht Elle-Voudrait: Webshop zegt bestelling niet te hebben ontvangen
Details
Klacht
Ik heb in december 2021 een pakket bij deze webshop besteld. Echter waren de artikelen niet goed en heb ik ze terug gestuurd. Webshop zegt tot op heden nog steeds dat ze het pakket niet hebben ontvangen. Na meerdere disputen via Billink en contact over en weer met de webshop (waar moeilijk mee in contact te komen is) blijven ze aangeven dat ik de bestelling gewoon moet betalen terwijl ik hun track en trace code doorgegeven heb. Ik ben hier nu alweer een geruime week mee bezig om dit op te lossen. Webshop doet geen moeite om het pakket na te trekken. Ze hebben het niet bij DHL aangegeven dat het pakket vermist is en er is ook geen Casenummer of wat dan ook bekend hierover. Vandaag contact gehad met DHL hierover, helaas kunnen hun niet zover terug kijken om de track en trace code te achterhalen waardoor ik dus nu geen bewijs heb dat het pakket is terug gestuurd.Ik vind het ronduit schandalig dat een webshop zo met hun “klanten” omgaat, ik zit nu met de gebakken peren en dien een bestelling ter waarde van € 83,91 (met al vele herrineringskosten) te betalen terwijl ik deze bestelling NOOIT gehouden heb.
Oorspronkelijk factuurbedrag is €68,91
1x en NOOIT meer bij deze webshop!!!!
Wie kan me helpen dit op te lossen????
Gewenste oplossing
Ik wil dat het bedrijf na een geruim jaar met een passende oplossing komt.Ik ga niet betalen voor een bestelling die ik nooit gehouden heb!!
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.