Klacht Ellectrique design: Ellectrique Design ontkent betaling besteld artikel

Wim Hermans

Donderdagavond 26 juli jl. bestelt mijn vrouw bij de webwinkel van "Ellectrique Design" twee filters voor het bedrag van € 36,45 (inclusief verzendkosten). Diezelfde avond betalen wij via Idealbanking en krijgen de bevestiging van de bestelling. Op dinsdag 31 juli ontvangen wij een mail van Ellectrique Design met de melding "Tot op dit moment hebben we nog geen betaling van u mogen ontvangen. Daarom krijgt uw bestelling (bestelnummer 17719) nu voorlopig de status "onbetaald". Onmiddellijk hebben we onze bankrekening gecheckt en daaruit bleek onomstotelijk dat het geld was overgemaakt. Op dezelfde dag nog sturen wij een mail waarin wij uitleggen dat het bedrag bij hun op de rekening moet staan.Geen reactie…... Op 3 augustus wederom een mail die onbeantwoord wordt teruggestuurd. Dan maar de telefoon....Op maandagmorgen 6 augustus bel ik het door hen aangegeven nummer in de verwachting dat ik iemand aan de telefoon zal krijgen. Het is echter een computerstem die het nummer dat ik gedraaid heb herhaalt en mij verzoekt om mijn bestelling/klacht etc. in te spreken. Lijkt mij nutteloos, aangezien men al op mails niet reageert. Kortom: de onbereikbaarheid van de firma, het niet reageren op mails, het niet bevestigen van een gedane storting, alles wijst erop dat ik te maken heb met een malafide onderneming en ik ben dus ook van plan om aangifte te gaan doen bij de politie !

Dhr. W.G. Hermans
Puth

Bevestiging van betaling en het leveren van het gewenste artikel. Anders het overgemaakte geld per omgaande terugboeken.

Wij vinden dat Ellectrique design hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ellectrique design?