Klacht Ellectrique design: Leveren niet wat besteld en betaald is

Klachtnummer
# 17495
Gebruiker
D.C. Beuzekom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 oktober filters voor luchtbevochtiger via Internet besteld en betaald. Bevestiging bestelling ontvangen.
16 oktober gemaild: waar blijven de filters?
22 oktober: antwoord: filters komen uiterlijk begin volgende week
5 november gemaild: waar blijven de filters?
6 november werd door E-D pakket verstuurd dat niet de filters bevat maar iets anders. Bijgesloten rekening meldt echter wel de filters.
8 november gemaild dat we een verkeerd product hebben ontvangen.
Tot op heden, 16 december, geen reactie ontvangen.
Tussentijds tientallen keren gebeld naar nummer 030-8893913 maar kreeg steeds de boodschap dat er niemand aanwezig was en dat het later weer geprobeerd moest worden.
Intussen staat het pakket met het foutief geleverde product te wachten op een reactie van Ellectriqe-Design.

De oplossing

Leveren wat besteld is. Daarna kan ik het foutief geleverde terugsturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ellectrique design hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ellectrique design?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen