Wij vinden dat Ellectrique design hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ellectrique design: Leveren niet wat besteld en betaald is
Details
Klacht
Op 5 oktober filters voor luchtbevochtiger via Internet besteld en betaald. Bevestiging bestelling ontvangen.16 oktober gemaild: waar blijven de filters?
22 oktober: antwoord: filters komen uiterlijk begin volgende week
5 november gemaild: waar blijven de filters?
6 november werd door E-D pakket verstuurd dat niet de filters bevat maar iets anders. Bijgesloten rekening meldt echter wel de filters.
8 november gemaild dat we een verkeerd product hebben ontvangen.
Tot op heden, 16 december, geen reactie ontvangen.
Tussentijds tientallen keren gebeld naar nummer 030-8893913 maar kreeg steeds de boodschap dat er niemand aanwezig was en dat het later weer geprobeerd moest worden.
Intussen staat het pakket met het foutief geleverde product te wachten op een reactie van Ellectriqe-Design.
Gewenste oplossing
Leveren wat besteld is. Daarna kan ik het foutief geleverde terugsturen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.