Klacht Ellectrique design: Niet geleverde bestellingen

Klachtnummer
# 19836
Gebruiker
A. Hoebe
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na diverse pogingen zowel via e-mail als telefonisch contact op te nemen, wat overigens nog nooit tot een antwoord heeft geleid (telefoon is altijd bezet, geen antwoord gehad op de diverse e-mails die zijn gestuurd), hierbij mijn klacht over 2 niet geleverde bestellingen, die wel zijn betaald, zoals ook op de site van Ellectrique, na inloggen, te zien is.

Kunt u mij zeggen wanneer onderstaande bestellingen geleverd gaan worden? De bestellingen zijn enige tijd geleden gedaan (zie hieronder) en uiteraard gelijk betaald. Ik hoop op een zeer spoedige levering, maar uiteraard in ieder geval antwoord.

Bestelnummer: 18153 Bestelstatus: Betaald met Paypal
Besteldatum: zondag, 09 december 2012
Verzendadres: Alfons Hoebe Artikelen: 1
Totaal bedrag: €47,75

Bestelnummer: 18102 Bestelstatus: Ideal paid
Besteldatum: dinsdag, 27 november 2012
Verzendadres: Alfons Hoebe Artikelen: 2
Totaal bedrag: €219,90

Gewenste oplossing

Levering van de produkten of de betaalde bedragen retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ellectrique design hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ellectrique design?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen