Klacht ELRO: U heeft een vraag over een gekocht artikel onderdeel ontbreekt

Klachtnummer
# 55160
Gebruiker
Ariede knegt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer,
Dit is met de meeste producten mogelijk.
Echter omdat wij geen fabrikant zijn hebben wij geen onderdelen op voorraad.
Losse onderdelen moeten wij van geretourneerde producten halen, aangezien deurbellen zelden tot nooit defect gaan en/of retour komen hebben wij deze helaas niet.
Onze excuses hiervoor.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice:
Consumer Service
Smartwares® Safety & Lighting
P.O. Box 117 | 5126 ZJ Gilze | The Netherlands
Broekakkerweg 15 | 5126 BD Gilze | The Netherlands
T 0900 2088888
F +31 161 45 29 91
E ConsumerService.SL.NL@smartwares.eu
W www.smartwares.eu
Van: Arie de Knegt [mailto:ariedeknegt@live.nl]
Verzonden: donderdag 27 februari 2014 14:01
Aan: Consumer Service Smartwares Safety & Lighting NL
Onderwerp: RE: C

De oplossing

Je besteld via de winkel een set, deurbel en deurbel knop, fabrikant is Elro, na het ontbreken van een schroefje inbus voor de DB 707. Kan je zelf via de website een ontbrekend deel aangeven.
Maar dan komt er een heel verhaal na mijn contacten met deze firma, zie bovenstaande.
Ik wil graag een inbusschroefje voor de DB 707

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ELRO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties