Opgelost door Eltag Ventilatietechniek: Afspraken worden structureel niet nagekomen.

Pat

Ik ben al sinds 29 mei 2020 bezig om mijn brandmelders te laten vervangen. Hiervoor heb ik 2x een brief ontvangen, 1 brief in februari en 1 brief in april. Hiervoor verlof moeten regelen, komt niemand opdagen. Vervolg telefonisch contact gehad op de volgende data: 29-05, 18-06, 22-06, 23-06,, 25-06. Laatstgenoemde datum contact gehad met Anne. Zij gaf aan dat ik zo snel mogelijk gebeld wordt door hen met de mededeling dat ofwel de brandmelders opgestuurd worden of de monteur komt ze brengen.

Ik wil dat mijn brandmelders binnen 1 week geleverd worden, opgestuurd danwel afgeleverd bij mij thuis op een door mij gekozen tijdstip.
Mijn veiligheid is op dit moment niet gegarandeerd. De brandmelders hebben een uiterste houdbaarheidsdatum, dit is niet voor niets.
Bij het in gebreke blijven hiervan zal ik bij eventuele brand Eltag aansprakelijk stellen. Tevens zal ik mijn woningbouwvereniging Zayaz van deze klacht op de hoogte stellen.

Eltag Ventilatietechniek
    Geachte heer Klep,
    excuus voor het ontstane ongemak.
    zoals afgesproken komt onze monteur a.s. vrijdag tussen 14 en 16 uur bij u langs.
    Pat
    Inmiddels is het naar tevredenheid opgelost! Jammer dat dit ervoor nodig was om Eltag bij de les te krijgen.
    Eltag Ventilatietechniek
    goed om te horen.

Pat
Eltag heeft nu, verrassend, binnen 1 dag gereageerd. Jammer dat dit medium ervoor nodig is om Eltag te bewegen afspraken na te komen.

Ook een klacht indienen over Eltag Ventilatietechniek?