Klacht Elysium: Cadeauvoucher geeft geen toegang

Liselot

In maart 2 cadeauvouchers gekregen i.v.m. het jubileum. Meteen gereserveerd voor 11 juli. Op deze datum daar aangekomen blijkt dat ik verkeerd geboekt heb. Ik heb op de normale manier geboekt in plaats van via de link die op de voucher vermeld staat. Dom van mij. We hadden dus een reservering voor 2 personen (voor het normale bedrag) en 2 vouchers die nog een aantal dagen geldig waren. Maar hier konden ze niets mee bij de kassa. Ze verscholen zich achter het systeem. Via het systeem was het niet mogelijk om de vouchers in te nemen in plaats van het volledige bedrag. Het enige wat we konden doen is het volledige bedrag betalen of anders weer naar huis. Manager er bij geroepen, maar dat was hetzelfde verhaal. Het zat voor die dag al vol voor de vouchers dus we konden alleen het volledige bedrag betalen. In de auto de directie gebeld. Geen oplossing. Overkoepeld orgaan IWR gebeld met deze klacht, ook zij verschuilde zich achter het systeem. Geen enkele oplossing!! Dus naar huis.

Een vergoeding voor de reiskosten (40 km enkele reis). En een gratis welnessdag of gratis eten of enige tegemoetkoming. Tot nu toe geen enkele klantvriendelijkheid ontvangen. Schandalig. Zorg altijd dat je klant te vrede is!

Wij vinden dat Elysium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Elysium?