Klacht Elysium: cadeauvoucher

Klachtnummer
# 181530
Gebruiker
Gerard
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij mijn vorige bezoek aan sauna Elysium 2 cadeauvouchers elk voor 1 dagentree ontvangen. Ik heb een reservering via hun site gedaan en heb een reserveringsbevestiging ontvangen voor 2 x dagentree.
Bij ons vertrek werden de 2 cadauvouchers niet geaccepteerd. Er was volgens hun zeggen verkeerd geboekt en ik moest 2 x de dagentree betalen.
Het is mij niet duidelijk wat het verschil is tussen dagentree van de vouchers en dagentree aan de kassa. Nog Elysium nog de overkoepelende IWR willen iets oplossen.
Antwoord op mijn vraag wat het verschil is tussen dagentree en dagentree krijg ik niet. Er wordt gewoon niet meer gereageerd.
Kijk dus heel erg goed uit wat en hoe je boekt als je er ooit heen gaat
Ik vind de directie / management gewoon een stelletje ordinaire oplichters.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van 2 x dagentree

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elysium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Elysium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen