Klacht Elysium: Geen refund na annulering

sherlly

Reservering: 2955612
We hadden een reservering voor 4 juli. Op 3 juli heb ik tot 2 maal toe een bericht gestuurd via de site om de reservering te annuleren. Op zondag 4 juli heb ik een bericht gestuurd wanneer ik een bevestiging ontvang van de annulering. Hierop krijg ik te horen, dat ik niet heb geannuleerd, maar dat er sprake is van een no-show en ik daardoor geen recht heb op een refund. Bij het versturen van de annulering op 3 juli heb ik beide keren een melding gekregen dat mijn bericht was verstuurd. Dat er iets tot 2 keer toe niet goed gaat in de systemen van Elysium, lijkt mij niet probleem. Nu heb ik wel een probleem, dat ik geen refund krijg van 80 euro. Ze hebben op 2 berichten gereageerd (ondertussen heb ik nog zeker 5 berichten gestuurd, maar nu blijft het stil.). In tweede bericht gaven ze me een soort van tegoed op een wellnesscard. Deze zou ik in kunnen zetten bij de volgende reservering met het reserveringsnummer van 4 juli. Op zich een goede oplossing. Maar om issues te voorkomen wil ik deze wellnesscard graag op de mail, wat is het bedrag en tot wanneer is deze geldig. Maar hier wordt dus niet meer op gereageerd.

Refund!

Wij vinden dat Elysium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Elysium?