Klacht EM-trading: Oplichter die mp3 opkoopt en snel doorverkoopt zonder deze na te kijken, met alle nadelige gevolgen!

Mp3 gekocht voor €4400,00. motor was in orde en nagekeken volgens verkoper. Na zes weken en nog geen 500 km gereden zijn er flinke mankementen, reparatiekosten van €1300,00. Verkoper die zeer oprecht overkwam en bezig was een mooi bedrijf op te bouwen, weigert mee te denken of tegemoet te komen in een oplossing. Zelfs reageren op onze berichten of ons telefonisch te woord te staan, was voor de verkoper nog te veel moeite! Uiteindelijk zijn excuses is het enige wat we van hem hebben ontvangen.

Schandelijk, verkoper blijkt slechts een opkoper die mp3 meteen lijkt door te verkopen. Niks nakijken of repareren. Alleen gericht op snel geld verdienen. Heel triest deze jonge zakenman die duidelijk weinig heeft meegekregen op het gebied van normen, waarden en eerlijk zaken doen!
Mensen, laat je niet verleiden om bij deze verkoper, in tijden van schaarste, snel iets te kopen. Je koopt een kat in de zak en krijgt nul service.

Vergoeden van de reparatiekosten is de enige juiste en nette oplossing voor Em trading.

Zoals verwacht nog geen reactie of passende oplossing mogen ontvangen van EM Trading.
    Mogelijkheid om samen tot een oplossing te komen is er duidelijk niet. Ben nu genoodzaakt andere stappen te gaan ondernemen.

Ook een klacht indienen over EM-trading?