Klacht Email International: Grote hoeveelheid ongewenste email (spam)

RuudM

Het onderstaande bericht heb ik gisteren gestuurd. Vandaag had ik zelfs drie spamberichten kort na elkaar! Het mailadres en de website van deze schimmige en m.i. malafide onderneming zijn merkwaardigerwijs vrijwel onvindbaar.
De onderneming staat op LinkedIn wel vermeld https://www.linkedin.com/company/email-international-bv
KvK gegevens: http://drimble.nl/bedrijf/tilburg/28576128/email-international-group-bv.html
-------------------------------
Geachte heer Van Beers,
Ik word zo langzamerhand gestoord van de voor mij volstrekt waardeloze ongevraagde email die ik bijna dagelijks van en via uw onderneming ontvang. Ik verzoek u daarom met klem mij uit al uw ‘databases met miljoenen leden’ te verwijderen en ik overweeg juridische actie indien dit niet met onmiddellijke ingang zijn beslag krijgt.
Voor de goede orde zend ik een kopie van dit bericht alvast aan de Autoriteit Consument & Markt.
Vertrouwend dat u hiervan goede nota zult nemen,

Ik wil dat mijn gegevens in ieder geval voor eens en voor altijd uit alle databases van deze onderneming worden verwijderd. Een schadevergoeding voor de veroorzaakte overlast en ergernis zou echter ook wel op zijn plaats zijn.

Wij vinden dat Email International hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Email International?