Klacht Email International: Mijn pakket ontvangen

Klachtnummer
# 295420
Gebruiker
Lianne nieuwkoop
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte al een aantal weken krijg ik het volgende bericht als ik mijn mijn track and tracé code invoer te zien
2018-02-11 19:45
JOHOR BHARU B, Item dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTR
Ik begrijp daaruit dat mijn pakket daar moet zijn. Waarom wordt deze dan niet bezorgd? Wat kan ik doen om hem als nog te laten bezorgen?
Ik hoor heel graag iets

Met vriendelijke groet lianne

De oplossing

De gewenste oplossing zou zijn dat ik mijn pakket ontvang

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Email International hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Email International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen