Klacht Email International: Onzettend veel ongewenste e-mail advertenties - zonder opt-in!

kdl

Ik weet niet hoe mijn email adres bij dit bedrijf terecht is gekomen maar ik ontvang sinds enkele maanden sporadisch heel veel (versta: stuk of tien per dag) emails met anbiedingen van Jumbo en andere bedrijven, voor die ik me nooit heb ingeschreven. De emails zelfs worden genereerd door Bedrijf Email International. Op de meeste emails staat wel de wettelijk verplichte Uitschrijflink, maar dit werkt alleen voor die eene email, blijkbaar, omdat ik naar religious iedere keer uitschrijven steeds weer dezelfde waardelose aanbiedings-emails ontvang. Ik wou mijn email address gewoon geheel uit de database van deze e-mail marketing bedrijf hebben verwijdert.

Ik wou mijn email address gewoon geheel uit de database van deze e-mail marketing bedrijf hebben verwijdert, en niet alleen iedere keer van die one-off database die juist op dit eene email van toepassing was.

Wij vinden dat Email International hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Email International?