Klacht Email International: Pakket gestrand in Amsterdam International Mail Centre

Klachtnummer
# 252446
Gebruiker
hansvanmastrigt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via ebay wat gekocht in New Deli india. ik kreeg bevestiging incl. track and trace nummer RD689795266IN .Na bijna 2 maanden wachten contact met verkoper opgenomen. Deze mailde dat pakket 2x zonder succes zou zijn aangeboden. Via Ips web tracking blijkt inderdaad dat dat het geval zou zijn.
12/9/2016 2:47:00 PMNetherlands (the)AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTREUnsuccessful item delivery attempt (Inb)Airunknown
Reason : Addressee not available at time of delivery
Measure : Addressee advised to pick up the item

Ik heb echter nooit wat vernomen. Ook raar dat ik vanuit Amsterdam zou zijn benaderd terwijl ik in Apeldoorn woon. Ook vreemd dat een bezorger zoals Post.nl, DHL etc. niet is ingeschakeld. Ik ken Amsterdam International Mail Centre niet en kan ze ook niet benaderen. Geen Email, tel. etc. te vinden.
Verdomd rare situatie. Ik heb wel info waar het pakket is en het "probleem" zou eenvoudig op te lossen zijn.
Kunt u iets voor me betekenen en komt dit vaker voor.
groet
Hans van Mastrigt
Duivenlaan 11
7331 AP Apeldoorn
055-5413790

De oplossing

Hoe krijg ik dat pakketje bij mij thuis?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Email International hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Email International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen