Klacht Emma Matras: Bestelling zonder reden geannuleerd door Emma maar geen geld terug gekregen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 470373
Gebruiker
marleenkleijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 8 juni heb ik een Emma matras besteld tijdens hun 35% kortingsactie.
Na meerdere foutieve meldingen over de levering, was het erg onduidelijk wanneer het matras echt geleverd zou worden (oorspronkelijk 5-10 dagen). Ik heb toen per mail gevraagd of wij de maat van ons matras nog konden wijzigen (aangezien het nog verzonden was vanaf Duitsland). Dit bleek niet te kunnen volgens de klantenservice (9 juli), tenzij zij mijn bestelling zou annuleren en ik hem zelf opnieuw plaatste. Ik heb hierop gereageerd dat ik dat niet wilde, omdat ik inmiddels al veel langer dan aangegeven op mijn matras moest wachten en hem gewoon zsm wilde hebben.
Vervolgens kreeg ik hierop als antwoord van een andere medewerker (16 juli) dat mijn bestelling door haar geannuleerd was en dat ik een nieuwe kon plaatsen en mijn geld binnen 14 dagen terug zou hebben.
Hierop heb ik middels 3 mails op geantwoord dat ik deze annulering (waar ik niet om gevraagd had) ongedaan wilde maken.
Inmiddels heb ik al 5 weken niets meer van Emma vernomen en ook mijn geld niet terug.

De oplossing

De annulering (waar niet om gevraagd werd) ongedaan maken óf mijn geld direct terugkrijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Emma Matras
    Datum
    Beste,

    Mijn oprechte excuses dat uw bestelling zo gelopen is. Dit had niet mogen gebeuren en ik ga intern uitzoeken, hoe u te horen heeft gekregen dat de bestelling geannuleerd is en dat er daarna nooit meer op u is gereageerd. Dit spijt mij zeer. Graag wil ik u vragen of u het matras nog steeds wilt ontvangen? Ik kan u op de prioriteitenlijst zetten en dan wordt het matras binnen enkele werkdagen verstuurd. Zal ik dit voor u in orde maken?

    Groetjes,
    Emma

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marleenkleijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks meer van Emma vernomen nadat zij een oplossing hebben aangeboden (matras alsnog verzenden via een prioriteitenlijst).
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen