Klacht Emma Matras: Dramatische Klantenservice!

Klachtnummer
# 454712
Gebruiker
TheAntonTim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De klantenservice van Emma Matras is beneden alle peil. Meerdere malen contact gehad over een annulering. 3 keer een andere bericht ontvangen. Klantenservice is alleen te bereiken tussen 8 en 11. Belachelijk.

Sta momenteel 1 uur en 6 minuten in de wacht.

De oplossing

Voor een bedrijf dat te koop loopt met beste keuze Consumentenbond zou het goed zijn als jullie ook de klantenservice checken en hen daar mee confronteren.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen