Klacht Emma Matras: Emma: veel te veel en veel te warm stuk schuimrubber

Remco

Mijn klacht is dat ik niet tevreden ben met het Emma matras en over de service die Emma biedt!

Ik heb het matras ongeveer een jaar geleden besteld. Best prijzig, iets van 750 euro.

Pas een aantal maanden later was ik klaar met verhuizen en heb ik het matras pas in gebruik genomen. Ik vond het matras te zacht en veel te warm en heb hierover contact opgenomen met Emma. Zij gaven in hun reactie aan dat ik gebruik kon maken van hert feit dat ik 100 dagen proef mocht slapen en stelden voor een toplaag te sturen. Zo gezegd, zo gedaan.

Echter, de toplaag past ten eerste niet goed op het matras en dus ook niet goed in de hoes die om het matras zit. Het is er net niet voor gemaakt. Het ziet er niet uit. Bovendien lost het maar een klein deel van de klacht op, want alhoewel het iets harder is, het is me nog niet hard genoeg en het is nog steeds te warm in bed. Ik ben dus nog steeds niet tevreden.

Ik mail hier weer over met Emma en vervolgens zeggen ze dat ik niet meer in de 100 dagen proef zit en dat ze dus niks meer voor me kunnen doen.

Nu moet ik eerlijk zijn, bij de eerste melding van de klacht waren de 100 dagen proefslapen al voorbij, althans, als je uitgaat vanaf het moment van bestellen. Echter, niet iedereen begint meteen met slapen op het matras, dus de naam 100 dagen proefslapen geldt niet in alle gevallen. Ook vind ik het een beetje flauw om eerst op de klacht in te gaan op een goedkope manier (topper) en vervolgens, wanneer iemand nog niet tevreden is, te zeggen dat er nergens meer recht op is. Ik vind dat slechte service (ook al was ik laat met mijn klacht).

Nu lig ik dus op een veel te duur matras, met een topper van goedkoop piepschuim achtig materiaal waar ik totaal niet blij mee ben. Het is een beste prijs voor een warme ellende van schuimrubber die Emma wordt genoemd.

De hoes die om het matras zit is na een jaartje al aan het pluizen.

Oftewel: weet zeker dat je Emma wil en test echt binnen de 100 dagen zodat je er nog vanaf kunt, want daarna staat de klantenservice niet voor je klaar!

Ik had het graag netjes opgelost met Emma om zo tot een passende oplossing te komen om zo negatieve reviews te vermijden. Dit is helaas niet gelukt.

Ik ben niet tevreden over het matras en zou graag zien dat Emma mee denkt over een oplossing: een deel van het aankoopbedrag terug, of het gehele matras terugnemen en al mijn geld terug.

Remco

Ook een klacht indienen over Emma Matras?